loading...
【ツ】سرگرمی،تفریحی【ツ】
رمضان الکریمـــ !

مهدی شفایی راد بازدید : 5389 1391/06/23 نظرات (2)
تماشا:  احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک که شگفتی ساز تاریخ ورزش دوومیدانی ایران شد و با کسب مدال نقره المپیک لندن به تهران بازگشت در تازه ترین گفت و گویش از علاقه به یاسر بختیاری (یاس) خواننده رپ داخلی سخن گفته و اینکه یکی از ترانه های این خواننده باعث تغییر و تحول زندگی وی شده است.

 جالب اینجاست که گفت و گو با حدادی در حضور یاسر بختیاری صورت گرفته! بخشی از گفته های احسان حدادی و یاسر بختیاری را به نقل از مجله «اطلاعات هفتگی» در ادامه می خوانید:

حدادی: من شعرهای یاسر را خیلی دوست دارم. چهار سال پیش نتیجه بسیار بدی در المپیک گرفتم. شرایط بدی برایم به وجود آمد و انتقادات فراوانی نیز به من می شد که چرا مدال نگرفته ام. چون مصدومیتی کهنه داشتم برای جراحی دستم به آلمان رفتم و دکترم از من خواست در آنجا سکونت کنم و حتی برای آلمان مسابقه دهم.
در همان زمان شعری از یاسر به گوشم خورد که بسیار زیبا بود. این شعر تغییر و تحول فراوانی در من به وجودآورد. همین جا از یاسر عزیز تشکر می کنم. من به او می گویم که خیلی از مردم به واسطه شعرهایت دچار تغییر و تحول شده اند. پس از جراحی به ایران بازگشتم و تمریناتم را ادامه دادم. این چهار سال بعد از المپیک قبلی به اندازه چهل سال طول کشید.

یاس: صدای احسان حدادی در سبک هیپ هاپ و رپ خوب است اما به نظرم هر کسی هر کاری که می خواهد انجام دهد باید با هدف باشد... برای رسیدن به یکسری از اهداف و حضور در عرصه های بین المللی باید مرزها را شکست و رفت اما نه برای اقامت دائم چرا که پایگاه ایران است.

من چگونه باید پول دربیاورم؟ باید کنسرت بگذارم یا آلبوم بفروشم. من در ایران چگونه می توانم پول دربیاورم؟ تنها با فروش برخی از ترانه هایم است که درآمد دارم و واقعا متاسفم که این کار را انجام می دهم. شعرهایی که برای خودم می نویسم را مجبورم بفروشم... اینکه گفته اند بناست حامد بهداد در فیلمی نقش مرا بازی کند، شایعه است و صحت ندارد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Moslem در تاریخ 1348/10/11 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

سلام از هر جایی یه چی بر میداریا خوبی خوشی یه صفحه بساز تو بلاگفا و لینک وبلاگتو قرار بده بعد ادرسشوبده بنرت که چیزی رو نمیرسونه گلم باید لینک بدیم قرار بود با بازدید روزانه بالای 500 تبادل بنر کنم ولی بخاطر گل روی تو بنرتو گذاشتم حالام یه لینک بده که ارجاع بدیم وگرنه بازدیدی از ما نمیگری در غیر این صورت بنر ما رو حذف کن دوست ندارم یه طرفه باشه

عزیزی گلم

یدونه باشی

این نظر توسط عرفان طالع زاری در تاریخ 1348/10/11 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما دوست عزیز.
وبسایت شما بسیار عالیست و من هم یکی از طرفداران شما هستم.
نظر شما در رابطه با تبادل بنربایکدیگر چیست؟
کافیست نظر خودرا برای من ایمیل کنید.
تا من بنر شمارا بگذارم و شما هم بنر من را در وبسایتتان بگذارید.
باتشکر. عرفان طالع زاری.
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نمره شما به این وب؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 4,797
  • بازدید کلی : 22,665
  • کدهای اختصاصی

    امتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    فواید خنده
    خنده  خنده تاریخ انقضا نداره !!!   خنده

    خنده
    مجموعه تخصصی  فواید ، دانستنیها و رازهای خنده
    لبخند کم خرج ترین آرایش چهره است ، چهره ات به این آرایش همیشه آراسته باد..!