loading...
【ツ】سرگرمی،تفریحی【ツ】
رمضان الکریمـــ !

پویا ندری بازدید : 86 1392/04/20 نظرات (0)

يه بستني خريدم تاريخ توليدش مال فرداست ، بخورم يا بذارم توليدشه ؟


******************


چقدر خوبه وقتي که داري جوجه کباب درست ميکني خودش بچرخه و بگه : اينجام … اينجام … اينجام نپخته …
اين دانشمندا چيکار ميکنن پس ؟ الکي دارن فقط حقوق ميگرن
 !!!!


******************


 زنگ زدم به مدرسان شريف!!

گفت : بله ، بفرماييد:

گفتم : مدرسان شريف :|

گفت : بله ، درسته امرتونو بگيد

گفتم : مدرسان شريف :|

گفت : مسخره کردين؟:

گفتم : مدرسان شريف:

گفت ديگه مزاحم نشيد :

گفتم : مدرسان شريف :|

حقشونه تا يکم بفهمن ما چي ميکشيم


******************


تو خونه شما هم کاربرد توري پنجره اينه که نذاره پشه ها از خونه برن بيرون


****************** 

جدا شما پشتتونو چجوري ليف ميزنين ؟؟؟
من پشتم يه نقطه ي کور دارم که نزديک به ده ساله ليفش نزدم ؛ آخرم از همونجا ميگندم ميميرم !


******************


قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم به طوري که اجسام قابل رويت نيستن ، بازم پشه ه مياد زيره گوشم صداي هيليکوفتِر درمياره !!!
ياد «جان سخت » افتادم
 


******************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نمره شما به این وب؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 4,839
  • بازدید کلی : 22,707
  • کدهای اختصاصی

    امتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    فواید خنده
    خنده  خنده تاریخ انقضا نداره !!!   خنده

    خنده
    مجموعه تخصصی  فواید ، دانستنیها و رازهای خنده
    لبخند کم خرج ترین آرایش چهره است ، چهره ات به این آرایش همیشه آراسته باد..!